پشتیبانی و نگهداری دوربین مداربسته

پشتیبانی و نگهداری دوربین مدار بسته

پشتیبانی و نگهداری دوربین مدار بسته خود را از ما بخواهید

کسب رضایت دائمی شما

پشتیبانی و نگهداری دوربین مدار بسته یکی از فعالیت‌های اصلی گروه مهندسی یکتا سرویس در بخش خدمات دوربین مدار بسته به شمار می‌آید. تلاش ما این است تا کلیه خدمات مرتبط با پشتیبانی و نگهداری دوربین مدار بسته را در بالاترین سطح کمی و کیفی به مشتریان خود ارائه دهیم.

گروه مهندسی یکتا سرویس به منظور ارائه خدمات پشتیبانی و نگهداری دوربین های مدار بسته، بررسی ایرادات، مدیریت بحران‌های به وجود آمده و رفع آنها تیم کارشناسی خود را به محل مورد نظر شما گسیل خواهد کرد.

بازدیدهای دوره‌ای دوربین های مدار بسته و بررسی صحت کارکرد آنها، بررسی تصاویر ضبط شده و حافظه ضبط تصاویر، نگهداری، عیب یابی و بهینه سازی زیر ساخت ارتباطی دوربین‌ها، عیب یابی و تعمیر و پیکر بندی دستگاه ضبط تصاویر (DVR/NVR) و غیره از دیگر خدمات ارائه شده گروه مهندسی یکتا سرویس برای پشتیبانی و نگهداری از سیستم دوربین مدار بسته شما است.

تلاش گروه مهندسی یکتا سرویس کسب رضایت دائمی مشتریان خود در بالاترین سطح کمی و کیفی است.

_

قرارداد پشتیبانی و نگهداری دوربین مدار بسته

مانیتورینگ دوربین مدار بسته
از دیگر خدمات ارائه شده توسط گروه مهندسی یکتا سرویس در راستای پشتیبانی و نگهداری از سیستم های دوربین مدار بسته می‌توان به مواردی همچون عیب یابی و راه اندازی مجدد نرم افزار ضبط تصاویر تحت شبکه (NVR)، عقد قرارداد پشتیبانی و نگهداری سیستم های نظارت تصویری متناسب با نیاز سازمان‌ها و شرکت‌ها و ارائه‌ی راهکارهای بهینه سازی سیستم های نظارت تصویری اشاره کرد.

خدمات پشتیبانی دوربین مدار بسته یکتا سرویس

امروزه به دلیل بالا رفتن قیمت‌های تجهیزات دوربین های مدار بسته مهم‌ترین اصل برای هر شرکت و سازمانی نگهداری از تجهیزات موجود در شرکت یا سازمان می باشد ، با توجه به اینکه دوربین مدار بسته و تجهیزات آن الکترونیکی هستن به نگهداری نیاز دارند ، که بتوان بیشترین رادمان کاری را داشته باشند .

_

سرویس دوره ای ماهیانه دوربین مدار بسته

چک کردن دوربین های مدار بسته
تمیز کردن دوربین مدار بسته (PM)
چک کردن اتصالات
چک کردن مسیر ارتباطی
چک کردن dvr / nvr
چک کردن فایل‌های ضبط شده
ذخیره کردن اطلاعات در صورت نیاز کار فرما
ارائه گزارش به کار فرما
پشتیبانی و نگهداری دوربین مدار بسته
پشتیبانی و نگهداری دوربین مداربسته
_

پشتیبانی تلفنی دوربین مدار بسته

عیب یابی  قطع تصاویر دوربین مدار بسته
عیب یابی ضبط تصاویر دوربین مدار بسته
عیب یابی در بخش تصاویر دوربین مدار بسته
عیب یابی در انتقال تصاویر دوربین مدار بسته
عیب یابی مسیر انتقالی تصاویر دوربین مدار بسته