مشاوره نصب دوربین مداربسته

ارائه مشاوره و نیازسنجی

مشاوره نصب دوربین مداربسته و نیازسنجی‌ها توسط کارشناسان ما رایگان صورت خواهد گرفت و در صورت نیاز بازدید انجام خواهد شد.
نصب دوربین مدار بسته

نصب دوربین مدار بسته

ایجاد زیر ساخت های مورد نیاز و نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته شما توسط تکنسین های گروه یکتا سرویس صورت خواهد گرفت
خرید دوربین مدار بسته

خرید و تهیه دوربین وتجهیزات

تهیه و خرید دوربین مداربسته و تجهیزات موردنیاز آن متناسب با نیاز شما با رقابتی ترین قیمت  و کیفیت توسط یکتا سرویس انجام خواهد گرفت
نصب دوربین مدار بسته

عیب یابی و پشتیبانی دوربین مدار بسته

ارائه کلیه خدمات پشتیبانی و نگهداری دوربین های مدار بسته و بازدید دوره ای در صورت نیاز توسط گروه مهندسی یکتا سرویس صورت خواهد گرفت
عیب یابی دوربین مدار بسته IP

تحقیق، انتخاب، خرید و نصب دوربین مدار بسته

نصب دوربین مدار بسته در شرکت یا منزل می‌تواند تأثیر بسزایی در افزایش سطح امنیت محل کار و زندگی داشته باشد و این امکان را برای صاحبین کسب و کار یا صاحب خانه‌ها فراهم کند تا از راه دور به مشاهده تصاویر بپردازند یا تصاویر ضبط شده دوربین مدار بسته روی دستگاه DVR/NVR را در زمان مناسب مشاهده کنند.

علاقمندان به انجام امور فنی می‌توانند نسبت به نصب و راه اندازی سیستم امنیتی مد نظر خود اقدام کنند و مسئولیت تحقیق، انتخاب، خرید و نصب و راه اندازی  دوربین مدار بسته را خود به عهده گیرند.

اگر که قصد دارید هزینه‌های نصب دوربین‌ مدار بسته در محل زندگی یا کار خودتان را کاهش دهید می‌توانید خودتان نسبت به خرید و نصب دوربین مداربسته اقدام کنید، البته به شرطی که برای یادگیری نحوه نصب این سیستم‌ها از منابع درستی استفاده کرده و از مشاوران خبره‌ای کمک گرفته باشید.

در صورت نیاز به مشاوره نصب دوربین مداربسته و انجام کلیه امور نصب دوربین های مداربسته می‌توانید از کارشناسان و مشاورین گروه مهندسی یکتا سرویس استفاده کنید.

اقدامات لازم پیش از نصب دوربین مدار بسته

پیش از نصب دوربین مدار بسته باید نسبت به تهیه لیستی از نیازها، محدودیت‌ها و مواردی همچون مشخص کردن مکان‌های معمول برای نصب دوربین مدار بسته اقدام کرد. از جمله این موارد می‌توان به نوع دوربین مدار بسته مورد نیاز برای محیط مورد استفاده اشاره کرد. مواردی همچون سیمی بودن یا Wi-Fi بودن، قابلیت تشخیص حرکت برای ضبط تصویر، قابلیت انتقال تصویر و … اشاره کرد. علاوه بر دوربین مداربسته و متعلقات آن به یک دستگاه DVR/NVR و مانیتور نیز نیاز خواهد بود. همچنین پیش از آغاز نصب تجهیزات (دوربین، فیش‌ها، کابل‌ها، دستگاه DVR و نمایشگر) تهیه شده نیاز است تا نسبت به تست و سلامت آنها اقدام گردد.

  • مشاوره در انتخاب دوربین مدار‌بسته
پس از تعیین تعداد دوربین های مدار بسته مورد نیاز باید نسبت به تعیین نوع و مشخصات دوربین مدار بسته اقدام کرد. کارشناسان گروه مهندسی یکتا سرویس این آمادگی را دارند تا بسته به نیازهای شما بهترین گزینه را به شما پیشنهاد دهند.
  • خرید دوربین و تجهیزات مورد نیاز
خرید سیستم نظارت تصویر به صورت پکیج آماده ارزان‌تر، مقرون بصرفه‌تر و راحت‌تر است. سیستم امنیتی مورد نیاز شما حداقل 2 تا 3 دوربین مداربسته، یک دستگاه DVR (دی وی آر)، کابل دوربین مداربسته (کواکسیال یا شبکه)، چند فیش BNC یا سوکت شبکه و منبع تغذیه را شامل خواهد شد.
  • تست دوربین های مدار بسته و تجهیزات
تست تجهیزات قبل از نصب دوربین مدار بسته و اطمینان یافتن از سلامت تمام تجهیزات از جمله کابل‌ها و فیش‌ها، دستگاه DVR، دوربین های مدار بسته و مانیتور بسیار مهم است و می‌تواند از بروز مشکلات بعدی جلوگیری کند.
نصب دوربین مدار بسته

کلیه خدمات نصب دوربین مدار بسته

  • نصب انواع دوربین مدار بسته با‌سیم و بی‌سیم
  • نصب انواع دوربین مدار بسته آنالوگ , IP , AHD
  • نصب انواع دوربین مدار بسته بولت , دام , اسپیددام و ...
  • نصب انواع دستگاه‌های ضبط تصاویر دوربین های مدار بسته (DVR , NVR)
  • انتقال تصاویر دوربین های مدار بسته بر روی کلیه تمامی دیوایس‌ها به روش‌های مختلف
  • ایجاد بستر‌های ارتباطی تصاویر تحت شبکه و غیرشبکه
  • امکان نصب دوربین های مداربسته در کلیه اماکن
  • بهینه‌سازی سیستم‌های نظارت تصویری
  • طراحی سیستم‌ دوربین های مدار بسته