کلیه خدمات دوربین مداربسته ما

عیب یابی دوربین مدار بسته

خدمات دوربین مداربسته

گروه مهندسی یکتا سرویس آمادگی دارد تا تمامی خدمات مورد نیاز جهت نصب و راه‌اندازی دوربین مداربسته، پشتیبانی دوربین مدار‌بسته را به متقاضیان این خدمات با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت ارائه دهد.

خدمات دوربین مداربسته
نصب دوربین مداربسته
عیب‌یابی دوربین مداربسته
پشتیبانی دوربین مداربسته

پشتیبانی 24/7 …

پس از خرید و نصب دوربین مداربسته و با گذر زمان ممکن است مشکلاتی در سیستم دوربین مداربسته پدیدار شوند. از جمله این مشکلات می‌توان به قطع و وصل شدن تصویر، روشن نشدن سیستم، عدم ضبط تصویر و غیره اشاره کرد.

عیب یابی دوربین مدار بسته

از طرف دیگر امروزه بسیاری از سازمان‌ها، شرکت‌ها، فروشگاه‌ها و حتی واحدهای مسکونی به منظور حفظ امنیت خود از سیستم‌های دوربین‌ مدار بسته استفاده می‌کنند و به طبع آن برای حفظ و نگهداری این سیستم‌ها به پشتیبانی و عیب یابی دوربین مدار بسته نیاز خواهند داشت.

با توجه به طیف گسترده مشکلات ایجاد شده در سیستم‌های دوربین مدار بسته و همچنین افزایش کاربران این نوع سیستم‌های حفاظتی، نیاز روز افزونی به خدمات دوربین مدار بسته (پشتیبانی و عیب یابی) احساس می‌شود.

عیب یابی دوربین مدار بسته تخصص ماست

رفع اختلالات دوربین های مداربسته خود را از ما بخواهید

  • رفع نویز در تصاویر دوربین های مدار بسته
  • قطع و وصل شدن تصاویر دوربین های مدار بسته
  • کم رنگ شدن تصاویر دوربین های مدار بسته
  • سیاه شدن تصاویر دوربین های مدار بسته
  • قطع شدن تصوير دوربين های مدار بسته
  • اختلال در ضبط تصاویر دوربین های مدار بسته
  • IP نگرفتن دوربین های تحت شبکه
  • فراموشی پسورد دستگاه های DVR و NVR
  • بوق اخطار دستگاه های DVR و NVR
  • خاموش شدن دستگاه های DVR و NVR
  • عدم نمایش هارددیسک
  • عدم نمایش بک آپ ها
عیب یابی دوربین مدار بسته
عیب یابی دوربین مدار بسته
عیب یابی دوربین مدار بسته

عیب یابی، رفع مشکل و پشتیبانی دوربین‌های مداربسته

از ما بخواهید …

عیب یابی دوربین مدار بسته IP

عیب یابی دوربین مدار بسته IP

دوربین مدار بسته IP همگام با گسترش هر چه بیشتر محصولات دیجیتال، رفته رفته سهم بیشتری از بازار دوربین‌های مدار بسته را از آن خود کرده است. برای عیب یابی و رفع مشکلات سیستم‌های دوربین‌ مدار بسته تحت شبکه باید به نکاتی همچون اتصالات و منبع تغذیه، پینگ کردن دوربین، چک کردن جدول ARP، بروز بودن Frimware، سلامت کابل‌ها و غیره توجه داشت.

  • عیب یابی دوربین مدار بسته آنالوگ
عیب یابی دوربین مدار بسته آنالوگ

برای عیب یابی دوربین مدار بسته آنالوگ هم باید همانند دوربین‌ مدار بسته AHD به مواردی همچون قطع شدن کابل ارتباطی، قطع شدن آداپتور، منبع تغذیه و غیره توجه کرد. کارشناسان گروه مهندسی یکتا سرویس برای شناسایی و رفع تمامی مشکلات احتمالی که ممکن است برای سیستم دوربین مدار بسته شما بوجود آمده باشد آمادگی دارند.

عیب یابی دوربین مدار بسته AHD

عیب یابی دوربین مدار بسته AHD

برای عیب یابی دوربین مدار بسته AHD باید مواردی همچون قطعی کابل برق، قطعی آداپتور، قطعی کابل کواکسیال و غیره را بررسی کرد. کارشناسان گروه مهندسی یکتا سرویس با تکیه بر تجربه چندین ساله خود آمادگی دارند تا نسبت به عیب یابی و رفع مشکلات احتمالی ایجاد شده در سیستم دوربین مدار بسته AHD شما اقدام کنند.

  • عیب یابی انتقال تصویر از راه دور
مشکل انتقال تصویر دوربین مدار بسته
برای عیب یابی مشکلات انتقال تصویر از راه دور سیستم‌های دوربین مدار بسته باید به مشکلاتی همچون تغییر تنظیمات DVR و NVR یا تنظیمات شبکه توجه داشت که می‌تواند مشکلاتی را به همراه داشته باشد. کارشناسان گروه مهندسی یکتا سرویس با تکیه بر دانش و تجربیات پیشین خود آمادگی دارند تا نسبت به شناسایی و رفع مشکلات احتمالی اقدام کنند.
  • عیب یابی DVR و NVR
عیب یابی dvr و nvr
برای عیب یابی DVR، که برای ضبط و ذخیره تصاویر دوربین مدار بسته AHD و آنالوگ استفاده می‌شود، باید به مشکلات بوجود آمده بر اثر نوسانات برق همچون سوختن هارد دیسک یا مشکلات پدید آمده در مدار اصلی DVR توجه کرد.
برای عیب یابی NVR، که برای ضبط و ذخیره تصاویر دوربین مدار بسته IP استفاده می‌شود، باید به مشکلاتی همچون اتصال سوییچ و مشکلات ناشی از قطعی برق NVR توجه کرد. کارشناسان گروه مهندسی یکتا سرویس با در نظر گرفتن تمام مشکلات احتمالی دوربین های مدار بسته IP برای بر طرف کردن مشکلات به کمک شما می‌آیند.