پشتیبانی شبکه های کامپیوتری  شرکتهای کوچک


در حال حاظر با توجه به افزایش میزان حقوق و افزایش چشم گیر قیمت تجهیزات کامپیوتری شرکتهای کوچک برای کاهش هزینه های جاری خود نیازمند بهترین راه کار برای نگهداری و پشتیبانی شبکه کامپیوتری خود دارند

شرکتهای کوچک با توجه به محدود بودن فضا یا کم بودن کار  خود نمی توانند از پس استخدام یک متخصص IT  بر آیند ، ولی نیاز بسزایی به خدمات IT  دارند بر فرض مثال قطع شدن پرینتر در زمان پیک شدید کاری یا قطع شدن شبکه  و یا خراب  شدن کامپیوتر در زمان انجام کار و ….

برای اینکه یتوانند در کمترین زمان ممکن رفع ایراد کنند باید با شرکتی طرف مذاکره شوند که به صورت موردی یا به صورت قراردادی در زمان بروز مشکل به یاری این نوع شرکتها بشتابند، در غیر اینصورت باید در هر زمان خرابی سیستم دنبال شخصی باشند که بتواند سریع در محل حاضر و رفع عیب کند که در این مورد خیلی کم پیش آمده که آن شخص بتواند در کمترین زمان در محل حاضر شود و یا شرکت بتواند به آن شخص اعتماد داشته باشد که کارو به نحو احسنت انجام می دهد یا خیر  این امر باعث مشکل در راندمان کاری آن شرکت می شود .

معمولا شرکتها به دنبال مراکز خدماتی می روند که بتوانند اکثر مشکلات و ایرادات در زمینه های مختلف همچون خدمات شبکه، پشتیبانی شبکه ، خدمات کامپیوتر در محل ، خدمات سانترال ، خدمات دوربین های مدار بسته ، خدمات شارژ کارتریچ و تعمیر پرینتر در محل  مرکز نیرو داشته باشد و در کمترین زمان ممکن به محل کار فرما اعزام کنند نه اینکه برای هر کدام از این قبیل خدمات باید به یک شخص یا شرکت جدید تماس بگیرند که این امر معمولا باعث اتلاف وقت در انجام کار می شود .

مشاوره خرید تجهیزات شبکه

در برخی  شرکتها برای خرید تجهیزات شبکه از همکاران خود در این صنف سوال می پرسند شما چه تجهیزاتی دارین که مثلا آن را خریداری کنند و اطلاعات تخصصی در رابطه با خرید آن محصول ندارند و نمیدانند چه تجهیزات در زمینه کاری آنها با تعداد نیرو و کار مشخص مورد نیاز آنها هست

شاید تجهیزاتی تهیه کنند که در بلند مدت و با بزرگ شدن شرکت  مجبور شوند کل تجهیزات بروز کنند که هزینه به سزایی  دارد ، یا تجهیزاتی تهیه کنند که فراتر از نیاز آن زمان و چندین سال بعد آن شرکت باشد که این هم هزینه زیادی برای آن شرکت به وجود می آورد

پشتیانی از راه دور

در زمان پیک کاری اتفاق افتاده که نرم افزار درست کار نمیکند یا مشکلات شبکه داخلی دارند یا پرینتر درست تعریف نشده یا به صورت تخصصی تر سرورها ،میکروتیک، مجازی سازی ،کربو ،اکسچنج و…. که بدون مراجعه به محل هم میتوان از راه دور ایراد را برطرف کرد .

عیب یابی تجهیزات شبکه

در زمان خرابی تجهیزات شبکه و یا کامپیوتری شرکتها نیازمند آن هستند که ایراد در کمترین زمان ممکن پیدا و رفع شود که وقتی ایراد را به صورت تلفنی به کارشناسان اعلام کردن شخص متخصص آن کار با تجهیزات عیب یابی کامل در کمترین زمان ممکن به محل اعزام شود .

فروش تجهیزات شبکه

بر اساس تنوع جنس در بازار و عدم شناخت مشتریان به اصل بودن یا تقلبی بود جنس بهتر است شرکتها به پشتیبان یا مشاور خود اعتماد کنند و از آنها بخواهند که تجهیزات تهیه کنند که در صورت بروز مشکل خود پشتیبان مسئول جوابگو و رفع مشکل باشد .

پشتیبانی حضوری شبکه های کامپیوتری در محل

با توجه خدمات مورد نیاز مشتریان و سنجش حساسیت کار تجهیزات میتوان بعد از بازدید  مشخص کرد که پشتیبانی حضوری شامل چه بند هایی  می شود و در صورت نیاز در قرار داد خدمات آنلاین و حتی 24 ساعته گنجانده می شود  که کارشناسان بر اساس قرار داد در کمترین زمان ممکن در محل حاضر و به رفع عیب می پردازند .

پشتیبانی تخصصی شبکه

در بعضی از شرکتها بنا بر اساس حساسیت کار و مهم بودن داده ها و نرم افزارها  نیازمند استفاده از تجهیزات امنیتی و  تخصصی به روز دارند که هر چه حساسیت بالاتر می رود تجهیزات پیشرفته تر و تخصصی تر می شوند و نیازمند پشتیبانی در زمان بروز ایراد و یا چکینگ برای بالا بردن سطح امنیت قبل از زمان بروز ایرادخواهند شد که این امر باعث می شود بعد از راه اندازی تجهیزات و نرم افزار های مورد نظر شرکت برای بالا بردن رادمان کاری در استفاده از تجهیزات شرکت با شرکتی قرار داد نگهداری و پشتیبانی داشته باشند تا بتوانند به نحو احسنت از خدمات این تجهیزات استفاده کنند .


گروه مهندسی یکتا سرورس ارائه دهنده خدمات تخصصی آماده کمک رسانی به شما برای رفع ایراد و خدمات می باشد ، با کارشناسان ما در تماس باشین مشاوره رایگان

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *