نصب دوربین مدار بسته در صرافی

انتخاب لنز دوربین مداربسته

نصب دوربین مدار بسته در صرافی

یکی از شغل های حساس در زمینه ارز صرافی را می توان نام برد که بر اساس نوع فعالیت آن نیاز به نظارت و حفاظت بالایی می باشد.

با توجه به حساس بودن کار صرافی باید در مورد نظارت و حفاظت دقت بالایی را انجام داد .

محل قرار گیری دوربین های مدار بسته در صرافی

ورودی واحد :

با توجه به سر کار داشتن صرافی با مشتریان یکی از مهمترین قسمتها ورودی واحد می باشد که اشخاصی که وارد صرافی می شوند مورد نظارت قرار گیرند.

بالای گاو صندوق :

گاو صندوق برای اساس ماهیتی که دارد محل قرار گیری اسناد و ارز در آن می باشد که رد بدل شدن ارز و اسناد اشخاصی که با آن سر کار دارند باید مورد نظارت قرار گیرند  و حتی سارقان به سوی گاو صندوق خواهند رفت با وجود این موضوع نیاز به نظارت شدید و استفاده از دوربینی با کیفیت بر اساس فضا و محل قرار گیری می باشد.

بالای هر کانتر :

با توجه به سر کار داشتن کارمند صرافی با مشتریان و تبادل اسناد و ارز در این قسمت و مشکلات از قبیل رد و بدل کردن پول یا ارز یا نوع ارز نیاز به نظارت و باز بینی مجدد تصاویر  می باشد و بر اساس فضای بالای کانتر دوربین مورد نظر معرفی و نصب می شود.

بالای پیش خان :

برای مسئول صرافی نظارت برای افرادی که به صرافی می روند از اهمیت بالایی برخوردار است بر فرض مثال می توان تشخیص چهره را یکی از آپشنهای دوربین های این قسمت عنوان کرد  که براساس مساحت پیش خان تعداد دوربین برای نداشتن نقطه کور مشخص می شود.

پیرامون صرافی :

با توجه به جایگاه صرافی  در مغازه یا  داخل پاساژ و یا به صورت دفتری باید محیط پیرامون بر اساس هرگونه اتفاق مهمی  از قبیل  سرقت و  یا رهگیری از بیرون از صرافی میتوان نام برد که بهتر است در خیابان و پیاده رو پیرامون صرافی مورد نظارت قرار گیرند .

حفاظت صرافی

در کنار نظارت باید روی حفاظت هم بر اساس نوع فعالیت بهترین تصمیم گیری را انجام داد چون صرافی یکی از کار های پر ریسک می باشد نیازمند نصب و راه اندازی دزدگیر قوی می باشد که بنا بر اهمیت نقاط مختلف سنسور مورد نظر پیشنهاد می شود .

برق اضطراری (UPS) در صرافی

که برای استفاده از  دوربین مدار بسته و دزدگیر باید برق اضطراری UPS  به این نوع تجهیزات وصل شود تا در صورت قطع شدن برق ریسک بروز مشکل و قطعی  را به حداقل برسانید.

خدمات پشتیبانی دوربین مدار بسته

با توجه به اهمیت نظارت و حفاظت این نوع شغل  نیازمند خدمات به موقع برای رفع عیب و داشتن چک لیست خدمات پشتیبانی برای چک کردن فیلم های ضبط شده و سرویس دوره ای دوربین های مدار بسته  می باشد.

—————————————————————————————————————————————

چنانچه نیازمند انتخاب و یا مشاوره در خصوص دوربین های مداربسته هستید می‌توانید از کارشناسان ما در یکتا سرویس کمک بگیرید و از خدمات دوربین مدار بسته ما بهره‌مند شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *